Geoblog.pl    przygodnie    Podróże    Trabantem przez Rumunię    Bratysławy nie możemy ominąć, skoro jesteśmy tak blisko :)

Bratysławy nie możemy ominąć, skoro jesteśmy tak blisko :)

Słowacja
Słowacja, Bratislava

Wiedeń w trybie szybkim został usunięty z naszej mapy. Lepiej zorganizować inną wycieczkę, w której Wiedniem będzie się można nacieszyć, a przejazdem to bez sensu. Wszak naszym celem jest Rumunia, a nie okoliczne kraje... może innym razem.

Bratysława jest przez część ekipy wyraźnie wymagana, więc ją odwiedzimy ;) Przemyślimy na pewno opcję zamku w jej okolicy :)

ferdasss
ferdasss - 2012-02-02 21:29
Moja SUBIEKTYWNA opinia na temat tego miasta nie jest najlepsza, miejscami czuje się jak by się chodziło ulicami Szopienic... Ale podobno bardziej preferowane jest życie nocne (kluby, imprezy, festiwale itp).

P.S. Warty obejrzenia jest zamek Devin (jakieś 3 km od Bratysławy) - byłem tam 3 lata temu, super miejsce (krótko opisałem je i DOKŁADNIE zaznaczyłem na mapie w opisie Wakacji z 2009 roku) ;) Pozdrawiam!